Tuesday, 27 December 2011

korea kpop

kalau ampa nak tau aku ni minat korea kpop....... kat umah aku, ada banyak gambar ngan lagu.......



 ni lah kumpulan yang aku minati

Sunday, 25 December 2011

cbab pew p0mpuan nanges..


-Seorang gadis tidak akan menangis dengan mudah, kecuali di depan orang yang dia kasihi, dia menjadi lemah ..!

-Seorang gadis tidak akan menangis dengan mudah, ini kerana hanya ketika dia mencintai kau seorang, ia meletakkan egonya ..!
...
-Jika seorang gadis menangis kerana kau, pegang tangannya dengan kuat, dia adalah orang yang akan bersama kau sepanjang hidup kau. ♥

-Dia menangis bukan kerana dia lemah, dia menangis bukan kerana dia ingin simpati atau belas kasihan, dia menangis kerana; tidak mungkin lagi menangis diam-diam..! rasa sakit, sakit dan penderitaan telah menjadi terlalu besar, sebuah beban yang harus disimpan di dalam hati..!

-Jika seorang gadis menangis hatinya kerana kau, dan semua kerana kau, masa untuk melihat ke belakang dan sedar apa yang telah kau lakukan, hanya kau akan tahu jawapannya itu ♥ !

Wednesday, 23 November 2011

gas!ng tyME..!!!!

td aq kuaq men nan azri nan aiman..cm besa lar..men gasing..ckrg an musim gasing..aq antra yunk terhebat larh..haha..*(bh0ng jew 2..hehe)* ney lar rutin arian aq tyme cuti2 ney lwp0wn bergelar cl0n UPSR..haha..cmney la aq..pgang pa buku awal2..blan 12 t bwu aq pgang k0wt..haha..k2 nk p cmb0ng men jap..bubye..





Salam CUME!!!!

dtg2 lar jeng0k bl0g akuw yunk x sberapa ney k..akuw bwu jew blajaq sal bl0g ney..s0,akuwnye bl0g bwu sth0n jg0ng..hehe..mnx perhatian yewp...

Monday, 21 November 2011

NaK taU NamA AkUw!!!!!

KAlo Ampa cuMe nak Tau NamA AkUw iaLah MUHAMMAD ALIF BIN MDYUSUFF(alif) atau Di GElari MATCHOP

Saturday, 19 November 2011

j0m usha burung kayangan


tadi akuw da wat cikit kajian..cikit jewp c0z benda ney clalu wat akuw tertanya tanya..burung cenderawasih 2 dari mana erk..??da 0rang cakap burung ney burung kayangan..law cakap dari kayangan mmunk akuw dah terbayang yunk burung 2 mesti cantek,cara kawan2 akuw cite p0wn akuw dah bayang mmunk cantek p0wn..sejak dengar kawan2 akuw kata cantek..akuw nak cangat teng0k burung 2 c0z akuw x penah teng0k,dengar p0wn x penah k0wt..bila akuw wat jew kajian bawu akuw taw,burung ney bukan dari kayangan larh..di0rang kata dari kayangan 2 cebab burung ney burung paling cantek kat dunia..cantek.!!akuw bawu jew teng0k..burung ney kebanyakan da kat papua at ind0n..burung macam ney da 42 spesis..cem0 cantek2..akuw paling cuka yunk wana biru 2..cantek cangat2..ney nak tunjuk cikit rupa burung cerderawasih..

Thursday, 17 November 2011